Thursday, December 15, 2011

stressful wednesday

Assalamualaikum, hey peeps ! wahhh ... rindu lah korang...ececeh . lately, tangan aku dok menggatal nak tulis post kot enngggeeelisssh . hari ni, aku back to normal bak kate pepatah, sirih pulang ke junjung. tak gitu ? berbalik pade tajuk entry ? stressful wednesday ? ye aku, tau, hari ni dah masuk khamis. tapi aku tetap nak update aktiviti aku mase hari rabu, iaitu semalam. *formal habis la tu konon*


kenape aku namekan die stressful wednesday instead of wordless wednesday yang macam korang-korang selalu buat tu ? yela, aku hairan lagi sampai hari ni, kenape perlu tajuk wordless wednesday sedangkan bile bukak entry panjang berjela. wahaha, just kidding, jangan marah jangan ambik hati. sekadar bertanya. malu bertanya sesat jalan. tak gitu ? tehee ~


erm. rabu, iaitu semalam, opkos aku stress ! sebab ade test engineering drawing pastu for sure la aku stress sebab aku memang tak prepare langsung ! owh , deng ! kenape aku sangat pemalas tahap gaban hutan sekarang? ade jawapan ? oh mannn ! final lagi 3 weeks je kot. banyak mende tak cover * ayat common budak2 nak exam*. dengan projek belambak . atoi atoi atoi. banyak beno komitmen bile dah saat akhir macam nih. sume nak timbun dalam satu mase . grrrrr ! benci benci benci * over di situ*


pastu bile blurr2 je time jawab test mulelah buat emo-emo pastu bermonolog dalam hati, "kenape aku pilih civil instead of flying, kenape kenape kenape........"...jangan risau, memang itu monolog dalaman yang wajib bagi insan bernama raudzah bile stress. aku pun tak paham kenape. lagi tak boleh blah, siap berair air mate. ish, perlu ke mention ? HAHA . saje nak buktikan kat korang yang aku sedikit terbanyak menyesal saat ini memilih bidang ini. ahhh ! tak baik tak baik. terima segalanye dengan seadanya. tak gitu geng ? hoho. ok, kite tinggalkan kisah emosi dan stress di situ. jom kita bersuka ria. yang ni aku suka.

fokuskan pada ape yang ditunjuk

fyi, aku bile stress memang suke makan banyak banyak banyak ! *tu name die kate berganda 3x*.selain makan aku suke shoppppping ! tehee ~ time ni lah aku nak habiskan duit pastu emo lagi sebab duit makan tiap2 minggu dah pokai. deng lagi . erm, hari ni aku just menghilangkan sedikit ketensionan itu dengan mencuci mata melihat jejaka2 hensem, sambil tangan mengeluarkan duit dari purse tanpa disedari membeli barang2 keperluan. eh ? perlu ke barang2 tu ? perlu kot, kalau tak aku tak beli, ok ?

kami menghabiskan masa tenaga wang waktu dan yang sewaktu dengannya dekat sini, bagi yang tak tahu, berjaya megamall ni lebih kurang macam times square jugak, name pun  berjaya punye 

 pastu isi perut dengan pizza. omg ! da lame aku tak makan pizza rupanya. so tadi menggedik sikit nak try yang paling latest, ultimate cheese and what so ever entah. cheese di sane sini ? oh man. makan sekeping boleh lagi, bile nak masuk yang kedua dah berpikir 2-3 kali. ditambah lagi dengan lasagna . errrrr . memang gedik untuk membazir. nasib tak tambah spageti . HOHO . bile dah malam, kami gerak ke Tanjung Lumpur bersame classmate untuk makan ikan bakar. pastu kene cas 400 lebih ? omg !!! aku still buat2 tak percaya. tapi yang penting perut aku time tu tak boleh nak masuk makanan dah pun, cheese sedang diproses time tu, so ia sedang memenuhi ruang -_-



sile jangan salah faham yg bulat2 tu fishball,chickenball or whatever ball, tapi itu adelah philadelphia cheese ! erghh  .
tarrraaaa ! fidodido tertinggal , HAHA


2 comments:

  1. sirih pulang ke ganggang la weh..haha!peribahasa baru ape sirih pulang ke junjung?haha!

    ReplyDelete
  2. hahaha ! gilak .....aku silap upenye..ptut rse pelik je..hahaha

    ReplyDelete