Monday, June 18, 2012

firefly departing at terengganu airport :) ::photos::

Assalamualaikum and hey peeps ~

For today, aku akan masukkan gambar-gambar sweet-heart aku yang lain pulak. ehem ehem. ramai sangat kekasih-hati pun susah, semua nak suruh masuk dalam blog. #eh ?

oh ye, hari ni tak sempat nak jumpa Mr. MAS. aku sampai-sampai je kat airport tu beliau dah take-off. merajuk la tu sebab aku dah dua hari tak pergi jumpa dia. amagad ! monolog sendirian nampaknya aku ni.
so, for today, aku sempat ambik gambar Mr. Firefly je. act, memang aku dah lama nak ambik gambar-gambar Firefly ni, tapi sebab die take-off lebih kurang 35 mins after MAS, so aku pun kadang-kadang malas jugak nak tunggu. bukan hape, pegang kamera, berdiri tepi pagar airport, ambik gambar kapal terbang, orang lalu lalang kat belakang tengok. ek eh,segan gak wei. tapi demi cintaku pada mister-mister kapal terbang sekalian, aku gigihkan jugak tau. dah la angin kat situ kuat, macam aku plak yang nak terbang, #eh.

so, here are the pictures . . .

caught in action, #eh (APFT)




part paling aku suke, bile dia dah nak take off, the sound of engine die yg buat aku addicted

so, inilah hasil kegigihan seorang flight and pilot-to-be freak. rase-rase macam nak kena beli lens yang lebih advance dari yang sekarang. huhu. tapi... tunggu lagi tiga tahun, kena keje dulu lah jawabnya. dah ade kamera ni pun dah satu nikmat. Alhamdulillah :)

No comments:

Post a Comment