Sunday, November 6, 2011

SALAM AIDILADHA

Assalamualaikum and hey peeps ~ teehee ~ ini entry ke-2 aku untuk malam ni, tak sampai bape minit pun kan, aku dah update lagi *ade korang kesah kan kan kan ?*


ohhh....salam aidiladha sume .... hehe . amacm raye haji korang tahun ni? best ? erm. aku ? tahun ni ade sedikit kelainan. tahun ni, aku beraye haji dekat bukit jalil sekali ngan atlit-atlit sukan negara *tipu, HAHA*. ni da msuk kali kedua aku beraye haji dekat kl. 1st time mase aku form3 dulu. tapi memang agak lain la, takde pun orang hantar daging korban kat sini -_-! kene beratur kat surau baru dapat. kalau kat terengganu ade je member-member abah aku or jiran-jiran yang datang hantar daging. bestnyer ! okbai !


ok, then, dah la raye kat kl, pastu tak dapat daging korban kan *sebok dengan daging korban aku ni kan*, boleh plak aku ngan akak and anak-anak sedare enjoy kat alamanda@putrajaya. HAHA .  yela, da tak tahu nak buat ape, kalau dok rumah jer, sah sah aku akan tido mengisi masa lapang hari-hari raya ni. tak sesuai. so, kitorang dok sembang-sembang sambil tengok melodi...zassss, kannn.....terkeluarlah idea nak pergi jenjalan. wahhh...terbaek ! kalau kat terengganu memang tak buatnye aku kerja macam ni kan. yang ade pun mydinmall dengan giant je yang pemes ames, ape la sangat kan -_-!


so, dengan baju kurung tu jugak, belit-belit tudung sket, start kete, zoooommmmm . kami ke putrajaya. ok, fine. tu 1st experience aku gi shopping time raye. even tu raye haji ;je; bagi sesetengah orang. tapi ok lah, kadang-kadang kite ni kenelah try sesuatu yang baru kan, even shopping tu memang mende lame dah aku buat. hehehe , tapi shopping time raye satu experince yang awesome gilerrrr bagi aku >_<




ahha, and yang paling menarik perhatian aku time dok window shopping tu is etude house. aku selalu tengok brand kosmetik ni dalam majalah cleo. alah, yela kan, majalah cleo tunjuk kosmetik yang mahal-mahal je, mane la aku yang sangat banyak duit ni mampu beli kan -_-! the best thing about etude house is it totally made in korea! waaahhh, i like. so harge die mungkin murah kat korea, and bile dah convert-convert kat malaysia ni campur tax ape sume. malas aku nak citer. tak best la wei. skin care die, make-up die and perfume or what ever yang ade dalam kedai tu sume comel-comel. alaa, sape yang tengok korean movie or drama tau la. 


the driver

penunjuk arah

'mem-mem' >___<

so, aku ade la berkenan satu produk ni, untuk kulit kering *kulit aku takdela kering sangat rasenye, tapi sebab uni. aku tu panas dan kering, jadi aku rase aku sesuai try yang tu*, so aku mintak tester je ngan dia. HAHA , beria citer macam nak bali sebotol kan. alih-alih mintak tester je dulu, yela kang tak sesuai membazir wei. ingat murah ke. HUHU . so, lepas tu kitorang makan-makan, shopping mende macam biase la, kasut beg and accesories kan. pastu lepas dah solat maghrib sume, tenang-tenang sket, kitorang pun zooom, balikkkk !


makan-makan time


p/S : have a nice aidiladha everyone =))

No comments:

Post a Comment