Sunday, November 6, 2011

'heavy duty' week

Assalamualaikum and hey peeps ~ wah . lame da tak update blog nih . bukan takde citer. tapi sangat-sangat busy minggu lepas . *cettt, rase macam lame sangat la tak update blog, rupenye baru seminggu, HAHA* . 

back to the topic . serious, minggu lepas memang 2-3 pagi baru aku tido. *bajet aku sorang la macam tu kan, propa sokmo lebih*. dua minggu yang lepas, kan aku cuti seminggu. then, dapat assignment untuk engineering drawing. kena lukis balik gambar jambatan yang madam dah bagi. tapi konon-konon disebabkan aku tak install lagi autocad time cuti tu, aku pun ambik jalan mudah nak siapkan minggu lepas dalam lab. tapi, malangnye, mane la cukup 2jam nak siapkan drawing tu. ergghhh~ aku da mule stress time tu. *padan muka sendiri*.


then, bile da rase macam susah je kalau tak install autocad tu, aku pun ambik la risiko install jugak mende alah tu dalam notebook aku. atoi...atoi...kesian notebook comel aku nih. terpakse terima dan buat keje autocad aku. sorry notebook kesayangang. terpakse ok TERPAKSA ! tak larat aku nak beli laptop baru untuk autocad nih. memang banyak sangat la duit aku kan -_-.


then, da install autocad, bermulalah kerja-kerja 'heavy duty' aku. heay duty tu bukan untuk keje drawing tu je, termasuk sekali dengan assignment mechanics, presentation technical english and mid-term exam. atoi. atoi. sangat stress aku minggu lepas. bangun subuh pun terkejar-kejar jer minggu lepas. pastu, barulah aku feeling-feeling jadi budak engineering. okbai ! penaaat !

 

then, time paling best bile submit drawing tu hari jumaat sebelum balik and then selesai buat presentation. fuuuuhhhhh. then aku da berlari-lari balik ke bilik nak kemas barang nak balik untuk raye haji ! yihhhaaaa ! kau ade macam aku ? ok, part lari-lari tu hiperbola je. teehee~ yang penting, taon ni aku raye haji dekat bandaraya kuala lumpur ..........

No comments:

Post a Comment