Tuesday, November 15, 2011

midsem holiday activities

Assalamualaikum peeps ! ape kabo sume ? hopefully sume ok ok saje =)) erm, minggu lepas, aku baru je habis cuti midsem. alahai, kejap je mase berlalu, dah midsem dah aku rupenye.....lagi 2 bulan dah final...waaahhhhh...kejap jer kannn...dulu mase awal-awal masuk bukan main merungut, kenape lambat sangat mase berlalu. kire-kire, baru 3 minggu, kire lagi baru 4 mingguuuuu ?! tak boleh tahan betul. tup tap sekarang, dah dekat sepuluh minggu , teehee =))


minggu lepas, aku ade update pasal raye haji dekat Alamanda kan kan kan ? haaa...start daripada tu, seminggu cuti midsem, memang non-stop kitorang sume berjalan-jalan dalam KL tu. puas hati aku fullstop heeee . sepanjang seminggu tu, aku pergi Jusco Equine, IOI Mall, the Curve, Times Square, LCCT!, pusing-pusing Bangi ( baru aku tahu rupenye best jugak dok Bangi, teehee),pusing-pusing Putrajaya(aku dah jumpa port baru nak lepak, sebab kat sini every 3-5 minutes aku boleh tengok kapal terbang).....yelaaa, aku agak terloncat-loncat bile dapat jalan-jalan kat KL sepuas hati itu. aku mengaku -_-

LCCT

PUTRAJAYA VIEW~NICE ONE

yela kan, kalau balik Terengganu, ape ajelah yang ade, alih-alih Giant dengan Mydin Mall..... tak paham aku kenape takde inisiatif nak bukak shopping mall yang best-best, hot-hot kat terengganu tu. sedangkan universiti melambak kat tengah bandar kuala terengganu tu. for sure, mesti ramai student yang akan pergi shopping-shopping mall tu kalau ade. ni alih-alih nak buat Mydin lagi...tolooonglah paham, stttrrrreessss ! ni nak marah nih ...... ok, abis kat situ membebel pasal pembangunan kat terengganu yang tak berapa nak pesat, ade bangunan lawa-lawa pun runtuh ,*rolling eyes* (hilang semangat kenegerian jap sebab takde shopping mall), teehee~


then, berbalik pada cuti aku yang superb best, last day aku kat KL, aku pergi tengok movie dekat the Curve, movie tu tajuk Tower Heist lakonan Eddie Murphy dengan Ben Stiller. mule-mule plan nak tengok Adventure of Tintin, tapi alih-alih book tiket Tower Heist. conclusion untuk movie ni, memang terbaekkk. tak rugi pun tengok, gelak sakan kitorang tengok movie tu, yela, Eddie Murphy yang berlakon, sape tak tahu lawak dia kan. teehee~





thats all, hari sabtu, aku dah balik ump . so, tamatlah keseronokan. huhu, tapi jumaat ni plan nak pergi Teluk Cempedak. weekend la baru best pergi, takyah rushing nak balik pikir the next day punye kelas. aku lah yang suggest macam tu =P

No comments:

Post a Comment