Monday, September 12, 2011

hoi hoi hoi !


wah , encik Shahir , pinjam tagline jap. huhu . erm, da lame yer aku tak update bloggy kesayangan. tup tap tup tap . aritu aku dok citer pasal ke'nerves'an aku nak daftar kat Ump kan kan kan ? nah ! hari ni aku siap attend fisrt day of lecture lagi. kire plus minus, dah seminggu la aku kat sini . weeee *gedik dengan sendirinya*


honestly, aku sangat superb excited nak attend sume kelas-kelas yang berkenaan sebab semua mende baru yang aku bakal belajar. wahhh, syoknye civil engineering ! agak-agak sampai bile jiwe excited aku ni boleh diteruskan eh ? no komen . huhu . harap-harapnye kekal la sampai ke final year, insya-Allah .


nak story pasal ape lagi yer ? erm, kalau tadi, kelas yang mula-mula aku attend is ordinary differential equation, haaaa . ade yang tersedak tak bace word 'differential' tersebut? haha. aku siap telan air liur sampai nak kering tau bile tengok reference book die. errrr. rasekan kau, nak sangat ambik engineering. huhu . 


next class is engineering drawing. yang ni memang konfem-konfem 1st time aku blaja. maybe dah ade yang ex-students tech school or tech matric or dip in civil engineering, dorang dah tahu ni, aku memang baru je nak berkenalan ngan subjek berkenaan. beberapa words baru yang aku tahu are column ngan beam(aku tak sure eja camne, haha) . tau amende column tu ? kitorang sume tercengang tadi. rupenye column tu tiang-tiang besar yang timbul-timbul kat bangunan-bangunan tu. maybe itu term kitorang gune kot, aku pun tak blaja detail lagi kan. beam yang aku tak berape sure eja camne tu pulak is the one yang macam tiang gak tu, tapi melintang kat atas ceiling tu. leh imagine tak ? buat-buat boleh jela eh. huhu.


pastu pastu pastu, yang paling best, semalam aku kena sengat ngan menatang hape ntah . huhu . sakit wooo ! xleh tido aku dibuatnya. ambik panadol 2 bijik, ngantok dengan sendirinya, barulah dapat tido dan sakit pun kurang , alhamdulillah .


itu je kot yang aku boleh share untuk hari ni, untuk orientasi weeks, aku upload gambo-gambo jela ye ! tata .


saye siswi ump !
berbaju korporat , oyeah !

kami ;)

khidmat komuniti kat kg.sri fajar

geng yang ditambah =)
selepas di'inject' ubat ;')

dan itulah saje gambo dan cerita aku setakat ini, tahu tak menarik , tapi nak citer jugak. haha .

1 comment:

  1. siannyer kena inject..
    mesti nk ambik gambo kaki...huhu
    study leklok ek...

    ReplyDelete