Wednesday, August 31, 2011

selamat hari raya

hey peeps ! dah masuk raye kedua ,tapi masih ok kan untuk wish happy eid everyone! maaf zahir dan batin semua even kite tak pernah berjumpa tapi mane la tau kot-kot ade yang tersakit hati ngan blog aku kan kan kan. huhu.




sampai situ je cerita pasal raye. hehe , ni ade citer lagi best . pebende agak-agaknya? erm. urusan isi mengisi borang nak masuk uni. aku belum setelkan lagi. adoiyai. bukan ape, aritu aku rase cam lambat je lagi nak daftar tu kan, last-last masa 2-3 hari nak raye aku terfikir, *OMG* . da tak lame nak masuk u. minggu depan wei. minggu depan. 


banyak mende lagi tak stel. setem hasil tak beli lagi, pastu dah la nak kene matikan setem bagai. ape tu ? aku tak paham ! nasib baik terbace kat group bebudak baru ump nanti, barulah aku tahu kene buat semua tu. ish, itulah kan, awal-awal cam konfiden semua sempat nak setelkan , kena-kena dah tak sampai seminggu je lagi aku nak daftar!owh tidaaaakkkkk ! nampaknya dah kena tutup ladang anggur lah yer. haha .


p/S : dah ptptn pun tak sempat isi !

No comments:

Post a Comment