Sunday, November 24, 2013

ingat nak stop dah

Assalamualaikum and hey peeps.

Malas nak bagi ayat- ayat biasa bile tak update blog. bahaha. Serius. sebelum ni ingat dah malas nak post entry. sebab macam tak ade point. padahal aku rase sangat banyak point dalam hidup sehari- hari aku. tak kisah lah ade pembace atau tak. yang penting aku boleh menulis. boleh ekspresikan kehidupan syok sendiri aku. gitu. HAHA. pathetic gilos.

by the way. ni aku dah hujung- hujung semester 5. semester 5 bermaksud dalam tahun ketiga aku dekat u. tahu dak tahun ketiga ni aku rase macam nak give up je woi. haha. low self- esteem punye orang ni. betul lah orang cakap, dah nak masuk final year ni keje- keje makin melambak. nanti dah masuk final year merase lah kau tak balik rumah time cuti. eh? haaa. yang tu aku tak percaya. sebab jenis aku selagi boleh aku cari jugak jalan nak balik rumah. haha.


sajelah sekadar tatapan umum. mungkin ade suara- suara yang macam ni,
 'hek elehhh. kecoh. list aku dari pahang sampai keyell kot. tak kecoh punnn'.
k. dialog rekaan semata- mata.

macam mende yang same je kan dok ulang- ulang dalam list. tu pun ade lagi yang belum masukkan. aaaaa. tiap- tiap hari 'aaaaaaa' je aku mampu bile tengok list ni. haha. tension. stress. down. takyah citer ah. bengang pun ade. macam tak beragak pulak bagi keje berlambak- lambak. aku bukan robot. sobss. 



No comments:

Post a Comment