Wednesday, August 28, 2013

raya

Assalamualaikum and hey peeps ;)

ohmy! lama nye tak hapdet. sobss. bajet kau ramai followers? hahaha. nevermind.
raya dah nak habis kan kan kan? saja lah. keinginan membuak-buak pulak nak update blog ni. rasa dekat setengah tahun jugak tak update sebab tengok last update masa aku final sem 3. sekarang aku dah nak masuk sem 5. cepat kan masa berlari-lari. aku pun dah nak masuk tahun tiga kat yuyempi tu. tehee ;)
dah boleh upgrade jadi super senior ni kot. kot lah.

cerita raya. biasa lah. raya-raya ni semua nak tunjuk baju raya. aku pun cenggitu jugak. tapi yang osem nye, tahun ni aku paling bagus sekali lah. kekeke. sebabnye 2 pasang aje baju raya aku tahun ni. the rest aku pakai baju time wedding abang aku. dah sekali pakai, macam rugi je. kita recycle ajelah. belajar berjimat. ceh. gitu. nanti dah kahwin, baju kahwin aku tu nak recycle buat baju raya plak. eh! tetibe masuk bab kahwin kan? galok ngat!

marilah kita bergambar pulak.

sisters ;)
teeheeeeeee ;)))
*brothers tak sempat nak ambik sebab tak cukup korum*

with kak ya's family. anak2 sedare macam berlebih kurang je size ngan mak sedare

anak2 sedare tersayang. cewahhh :))

 



eid 2013. day 1. day 2. day 3.

studded flat from Vincci. all time fevret punya brand sebab tu je mampu. muahaha :3


muahahaha. semua memang beriang ria raya lah kan. tiap- tiap tahun raya kitorang memang meriah kalau semua anak- anak sedare tercenta ni balik. aku kan takde adik. so mereka2 ni lah yang ganti sebagai adik. hehe. garang2 aku pun kadang2 tu, tapi aku sayang dorang ni. macam sekarang, dah rindu kat budak-budak ni semua. haisss. penyayang gak kan wa? kekeke.

*oh yer. baju-baju raya aku ni semua custom made. wahaha. kak long tersayang yang buat. kbye*

ni ah raya aku tahun 2013. alhamdulillah untuk nikmat ini ya Allah :)



No comments:

Post a Comment