Friday, August 12, 2011

RM1 ? boleh la dari takde langsung !

hoho . aku baru je beberape bulan ni letak adds nuffnang tu kan. mase awal-awal hari tu, rajin la cek kot-kot dah ade 'income' ke. tapi hampa :( . sadis betul time tu. aku pun naik hairanlah kan, camne orang lain bleh kumpul duit banyak2 via nuffnang tu. pastu,aku lame ar biarkan acc nuffnang aku terbiar macam tu je *merajuk le konon*. 


then tadi, da hilang aku punye merajuk,aku dengan rajinnya bukak acc nuffnang ! yabedabeduuu ! dah ade 'income' ! singget wooo.singget. hahaha . kecoh giler . orang lain beratus kot ade. yela, nila 1st time aku berjaya kat internet. haha . kesian fullstop 


ape-ape pun,thanx nuffnang :) dan thanx jugak kepada yang mengklik iklan pada blog aku . hehehe :))

test..test...1st time print screen ,jakun ke ?  =__=!

2 comments:

  1. ok la tu rozah..kalau nk lg cepat naik kena aktif la blog nie....hehe..

    rozah letak 3 iklan..header..sidebar n bottom...sidebar tu jgn letak kat bawah tu..letak atah skali..baru org nampak n senang nk klik...

    ReplyDelete
  2. huhu . oryte . satgi rozah edit side bar iklan tu .

    ReplyDelete