Wednesday, April 20, 2011

dah habis la

a'ah . da abis da . yehhhuuuu . tapi dalam suke ade duka . even happy sebab nanti leh dok umah pepuas ati , tapi sedih pisah ngan member- member. ni lah 1st time aku rase cam ni since sekolah dulu.  


our kolej kediaman . miss it already ='(


'roomates' ~

kalau dulu mase habis spm, aku lah kot orang paling happy bleh blah dari sekolah tuh. tapi sekarang keadaan dye totally different guys. tak tahu lah nak describe kan macam mane, tapi aku sirius , sedih sangat berpisah ngan member- member and tinggalkan KMPh ! i really meant it. waaaaaa !




gonna miss u guys ~

pape pun, sume kenangan2 kat KMPh tu d best lah aku boleh cakap setakat nih. haha . rase nak gelak pun ade. dulu mase awal2 masuk KMPh , bapak aku sakit hati dengan ramai orang and down giler nak blaja. lame2, aku lak over excited study lat situ. kau pelik lah raudzah aledruce !


last time maen same2 ! even futsal gune bola takraw , sirius happening gler !

ermmmm.... pape pun , mesti nak story pasal that 'awak' yang dah lame aku buang dari blog ngan otak nih dari dok pikir die. but u know guys how is the feeling when we really like someone ! susah nak suruh dorang pergi main jauh2 , bagi lolipop pun tak sure dorang nak lari. haha . ingat ape nak bagi lolipop suh main jauh- jauh.


act, aku terkilan sebab just 'terbiar' macam tu je perasaan aku kat die ! otttoookkaaaeee ? ! mesti aku rindu kau nanti lah ! ape2 pun , all da best and gud luck for your future =)


No comments:

Post a Comment