Thursday, March 31, 2011

kiraan menurun


yeah ! jom kire brape hari lagi yang tinggal untuk aku dan kawan- kawan matrik program setahun kat KMPh ni . esok , Jumaat, 1 April 2011 , hari last da untuk lecture dan tutorial. alahai, tetibe rase sedih nak tinggalkan KMPh ngan member- member la especially. then kitorang akan start study week minggu depan, and the week after, kitorang da kena hadapi final exam ! please pray for me and my friends!


sirius , i' ve never felt this kind of feeling before. maybe sebab aku kat matrik ni sekejap je, so , baru la rase tak puas lagi idop kat sini . haha . even student's life kat sini bapak lah hebat +++ tough lagik ! tapi aku rase bersyukur sangat sebab ade ramai kawan yang boleh membantu dan same- same time susah .




honestly, mase sekolah dulu , tak la rase best macam nih. maybe tak semua akan rase macam yang aku rase, semua lain- lain kan perasaan , tapi setakat ni, member- member aku pun cakap dorang sayang nak tinggalkan matrik and kawan- kawan kat sini . tapi tu tak bermakna kitorang nak dapat 'peluang' kena repeat kat sini !  nauzubillah .

apa- apa pun, pengalaman kat matrik ni da ajar aku camne nak jadi lebih independent mase depan nanti .


saranghae <3


No comments:

Post a Comment