Tuesday, November 23, 2010

malang sungguh !


haha , how come laaa , macam2 mende malang arini berlaku . agak tragis aku rasa . haHa .
cerita bermula macam ni , ari ni , kelas kitorang ade sesi fotografi untuk gambar kelas la kan , so bebudak pompuan dah pakat2 nak pakai pink sume ! i like ! then , pagi tadi , sume pun pink la , kalo berjalan tu , sume orang pandang , ye ar, sume minah pink kot ! haha . tapi comel la , bukan senang nak matching macam tu kan .

pastu , kelas yang 1st , fizik tutorial , lecturer tu punye la lepas kitorang lambat kuar kelas , dah ler lepas tu ade math lecture, hah , math lecturer tu plak , lecturer die baekkkkk punyer ! kelas mane paling lambat kene gi depan sume , nyanyi ker or what so ever la kat depan bebudak kuliah . adoy ! sume da lari2 biler lecturer fz lepas kuar kelas, naik je dewan kuliah , aish ! lecturer da tercegat kat depan . amik kau , aku yg sebelum tu cam bajet rileks je , da gelabah2 dah . seperti yg dijangka la kan , satu kelas aku kene gi kat depan! bayangkan , da ar kepinkian sume , jalan turun tangga, sume tengok er ! cikgu siap cakap cam nih agi , " haaa, elok ar tuh , sumer pink2 , boria kat depan ni " , ade ker ? !

tapi , seb baek die tak suruh nyanyi ke hape ke , juz suruh shout , " I LOVE MATHS ! " kuat2 . sorang2 lak tu die suruh , how come ! haha . pastu laki saje lak , pastu pompuan saje lak , pastu BERGABUNG ! haHa . malu doe ! satu kuliah tu gelak ! dah la pakai baju PINK !

lepas tu plak , kuliah fz kat dkk yg same , mak aiii , lecturer tu pakai tudung PINK ! die suke sgt panggil mane2 student yg warna baju lebih kurang same ngan die . haha . lawak tol lau aku pikir , asal masa dia je , sume tunggu dia masuk dgn tidak sabarnya ! sebab ? ! nak tengok kaler baju or tudung die . haha , kalauu ade yg same je , mesti budak tu da bisik2 ngan member die , " abis la aku " , haHa . lawak !

yang paling tak leh aku nak trime mase kuliah fz , aku malu sendiri ! memandangkan lecturer tu pakai tudung pink ari ni , so die aim budak2 yg 'berwarna' pink td ! aku dengan confident nak jawab mase dia cakap " haaa, yg pink kt tgh tuh , nama apa ? malu nak cakap nama , bagi tau kelas mana , " , then , dgn sgt confident , aku jawab " 7f37 " , lecturer tu suh ulang , xdengar die kate , dgn kuat aku mengulang , " 7f3....." , ehhhhh , japppp ......

lecturer : eh , yg mane ni ?

kawan kat sebelah aku : hey rauzah ,

aku aka magsa keadaan : haaa ?

lecturer : sabar2 , yang kat depan ni dulu ...

aku aka mangsa keadaan : gulp !

satu kuliah : HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA !

kawan2 sekelas kat sebelah menyebelah : HAHAHAHAHAHAHAHA , rauzah2 !

rupe2nye , die tanye budak kat barisan tengah kat depan , bukan budak yg duduk tengah2 kat barisan belakang , ~ arggghhhhhh ! malu ..... berasap kepala aku , rase cam nak ponteng je kelas yg next , sebab takot kene perli lam kelas ! haha . ape daaaa..... tu la , mudah sgt perasan , haHa .

p/S : jangan mudah perasan !

No comments:

Post a Comment