Wednesday, November 10, 2010

day 3 of sem 2


Hari rabu da , bermakna hari ke3 kelas aku da berjalan untuk sem2 ni , setakat ni ok lagi la, spirit of new semester tu ada lagi , tapi tak tahula next few weeks kan . huhu , hopefully spirit ni akan berterusan sampai lah ke penghujungnya .

Erm , apa yang aku nak story kan ek ? rasa macam malas dah nak tulis kat blog, sebab aku da tulis dalam diary (giler old skool) . haha , sebelum dapat on9 nih, semngat berkobar- kobar nak on9 , nak update blog la konon pasal hari-hari aku kat kolej ni, tapi bile da dapat ngadap blog, aku terkena serangan malas . sengal !

haaa , tau kenapa aku boleh on9 ni ? hehe , aku berkorban duit tau tak untuk beli broadband ! adoi , mase nak beli tu pikir2 gak , sape yg nak bayar tetiap bulan nih ? tapi disebabkan rasa yg sangat bosan , xleh nak fb, xleh nak update blog, xleh nak macam2,( oopps, macam2 yg dimaksudkan adalah perkara2 yg baik yer =)) , aku pun terus je beli broadband nih , sape yg bayar tetiap bulan tu , biarlah rahsia . haHa .



No comments:

Post a Comment