Thursday, December 9, 2010

bila itu terbaik buat kamu

waaaaa , mood : very2 sad and sorrow ! kenape ? kenape ? kenape ko tanye ? waaaaa , sebab roomate aku da nak kuar ! die dapat spa , waaaaa , could you leave me ? bapok emo ! haha . tapi , aku memamg sedih ni wey ! nanti tinggal aku sorang2 jer , sebab selame ni aku ber2 je ngan die pas kawan aku yang sorang agi tu pun gi spa . ape nih , kenape sume nak tinggal aku ? kenape kamu ? !

siyes wei , even kiter sokmo2 macam nok gaduh ( aku prefer bahase ganu je arini , sebab kiter anak timur , hehe )....opppsss (sedang aku menulis ini , mung masuk lam bilik lop , heeee )
okei , wei mung , even kite sokmo2 macam nok gadoh , sebab aku rase kiter ni due2 daroh panas ! hehe . tapi aku sedih ar mung nok tinggal aku , sebab slame ni susoh senang mung ngan aku je , banyok doh mende aku share ngan mung ! waaaaaa , and sebab mung aku dapat ramai kawan .... aku pun pelik gane aku bleh masuk pale ngan classmates mung , lagi2 bibah oor .. haha , klako lah yer tu ....

mung , ekgi lau mung tinggal aku sorang2 , mesti aku akan mengalami depression jap . haha , nawok je . tapi laen la suasana bilik ni ekg , slame ni pun mung je hok bising bango ngan aku . dok padan dok 2 orang je . tapi siyes wei , aku terase nih , terase kehilangan ... cewaaahhhhh .

mung , aku ni xla reti berpuisi ke nape , tapi aku ade la sket ayat2 cinta nok wi ker mung , (jgn saloh paham plok neh , hehe )
bace neh ,

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup

Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi

Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir

Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah


p/S : pasni aku nok gi beli sweet corn ngan waffer ngan sape ? ='(

No comments:

Post a Comment