Thursday, May 20, 2010

neves wes !

tetibe rase neves bile pk2 da makin dekat ari aku nak chek-in kat unisel ! hoho . plus2 kalo dok pk sal orientasi ! adoi . occasion yg plg aku benci kalo g mane2 . time aku pindah skolah dulu pun aku x suke . pendek kate, mmg aku benci orientasi . hoho . even mende tu x start g , tp aku cam terbayang2 jer ke'evilan' yg akan muncul . huh !
tp yg aku tau , aku g sane nak blaja . nak kejar cite2 aku . xkan la sebab mende sekecik tu aku nak amik port kan ! xpe . bukan aku sorang yg kene hadapi mende tu . mane2 student baru pun kene gak . tp . . . yg paling aku anti , kalo ade yg over acting ! paham x maksud over acting aku ? die lebih kurang buat something over2 la . mcm marah2 ker, ragging lebih2 ker ! huh ! yg tu for sure ade kot ! ergh ! kalo di ambik dr pengalaman aku dulu2, nak jer aku hempuk sengsorang ngan baldi . over yg amat ! aku g nak blaja,dorang sibuk2 nak mendera mental . bg aku yg banyak terdera mental la . fizikal tu ntah ler . ade jugak kot . tp .. ntah . x reti aku nak describe . ntah . ntah . ntah . yg aku tau, aku x nak ambik kesah sgt mende2 kecik cam nih . haha . lege kot dpt tulis kt blog nih . wahhh . blog ni mmg teman sejati aku r ! huhu .

*still xleh nak ilangkan bayangan2 yg agak x senang tuh dr otak aku*

No comments:

Post a Comment